top of page

ZVÝŠENÍ SEBEVĚDOMÍ VE VZTAHU K NADŘÍZENÉMU 

Klientka, která občas chodí na terapie a společně řešíme to, co je zrovna potřeba, přišla na sezení a nevěděla, čemu se v ten den budeme věnovat. Jak to tak chodí a nic není náhoda, právě jí volal nadřízený. Vyslechla jsem rozhovor, ze kterého jsem neměla dobrý pocit. Klientku naprosto rozhodil a začala vyprávět, jak to u nich na pracovišti chodí. Šéf je nepřístupný, despotický, plný zloby a vždy musí mít pravdu. Nepochválí a neuzná názor jiný, než svůj.

Při rozhovoru, který jsem vyslechla, se klientka ponižovala a dávala najevo, že z něj má strach.

Ona sama mu dovolovala, aby se k ní tak choval. Rozebraly jsme její situaci, aby získala nadhled. Pak jsme se zaměřily na to, jak by chtěla vystupovat a komunikovat se svým nadřízeným. Vše jsme pomocí EFT a relaxace zpracovaly. Měla pocit, že své chování změnit nedokáže a že to musí v práci vydržet a trpět. Po terapii se cítila uvolněná a odhodlaná ke změně ve svém chování. Výsledky na sebe nedaly dlouho čekat. Ozvala se po pár dnech plná pohody a štěstí. Dokonce se jí nadřízený omluvil za svoje chování a ujistil ji, že je s její prací spokojený. Na tomto případě je dobře vidět,

že ostatní se k nám chovají tak, jak jim dovolíme a podle toho, co vyzařujeme a sami si o sobě myslíme.

bottom of page